25 Temmuz 2013 Perşembe

Napoli - Galatasaray

Güzel Şehir - İyi Takım - Kötü Stadyum

Malaga'dan sonraki 2. ciddi hazırlık maçında Napoli ile oynayacağız. Maç İtalya'da. Alla alla bunlarla biz Londra'da Emirates Cup'ta karşılaşmayacak mıyız diyenler için gelsin: HAYIR!. Emirates Cup'ta Porto ve Arsenal ile oynayacağız. Bizimkiler herhalde hak geçmesin diye Napoli'yle de anlaşıp hazırlık maçı ayarlamışlar. Maçı da Napoli'ye aldırmışlar ki hazırlık maçı ayağına turistik gezi yapalım. 



Neyse goygoy bir yana maç 29 Temmuz Pazartesi Şampiyonlar Ligi saatinde yani 21:45'te. Stadyumlarının mazisi güzel. ama kendisi oldukça kötü. Olimpik bir stadyum olduğu için tribünlerle zemin arasındaki uzaklık can sıkıyor. Napolili taraftarlar her ne kadar ateşli olsalar da olimpik stadyum etkisiyle istedikleri atmosferi oluşturamıyorlar. (Olimpik stadyumlarda futbol yasaklansın)


Takıma gelecek olursak Napoli'yi tekrar hatırı sayılır kulüpler klasmanına taşıyan isimlerin hepsi topukladı. Geçtiğimiz sezon Lavezzi'yi alan PSG, bu sezon da Cavani'yi kadrosuna kattı.Teknik direktör Walter Mazzari Inter'in başına geçti. Onların yerine takımın başına Rafael Benitez getirildi. Benitez, sanki bir Real Madrid ajanıymışçasına Albiol ve Callejon'u tek solukta transfer etti. Higuain'de KAP açıklaması bekleniyor. Real Madrid, kulüp tarihi boyunca böyle kazık attı mı bilemiyorum çünkü adı geçen 3 topçunun bonservis bedeli 60 milyon € civarı bir tutar. Ayrıca Liverpool'dan Pepe Reina'yı aldılar. Morgan De Sanctis dururken Pepe Reina'yı getirmek çok saçma geldi bana. De Sanctis'in çektiği de nedir Allah aşkına... Adnan Sezgin 1 Rafael Benitez 2. Leo Franco ve gittikçe kötüleşen Pepe Reina yüzünden formayı kaybedip duruyor. Yazık adama... Her neyse sonuç olarak geçtiğimiz yıla oranla oldukça büyük bir kabuk değiştirmiş olan bir Napoli olacak karşımızda ve ben kalibrelerinin de biraz düşeceğini düşünüyorum. Felipe Melo ile Gökhan İnler'i de karşı karşıya izlemeyi de ümit ediyorum açıkçası. Ne de olsa transfer sezonu boyunca bu ikiliye oldukça dilenmiştik...




Fotoğraftaki kadronun iş bitirici adamları artık kadroda yok ama benim Napoli'yi izlememi sağlayan kadro buydu. O yüzden bu kadronun capsini aldım. Bizim maçta oynayacak kadro, bu fotoğraftakinden çok farklı olacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

About