19 Eylül 2012 Çarşamba

Dünyanın En Şanslı Adamı

2012-2013 Şampiyonlar Ligi sezonu daha iyi başlayamazdı. Normal şartlar altında final oynadıklarını görsek şaşırmayacağımız iki takımın finalde bile göremeyeceğimiz kalitede futbolunu izledik. 

Manchester City, her ne kadar milyar eurolarla kurulmuş bir takım olsa da henüz 7. ŞL maçını oynuyor olmasının handikaplarını yaşadı. Ayrıca aldıkları mağlubiyette teknik direktörünün de etkisi olduğunu düşünüyorum. Diğer tarafta ise lige rezil ötesi başlamış ve şimdiden Barcelona'nın 8 puan gerisine düşmüş bir Real Madrid vardı ama Real Madrid'de ŞL'nin ağa babası. 

Oyuncular ilk yarı bize klasik bir orta saha mücadelesi izlettirdiler ancak öyle bir ikinci yarı izledik ki neredeyse başımız döndü. Maçın kırılma anı ise Benzema'nın attığı gol olsa gerek. Yediği 2. golden sonra hemen cevap verebilmesi Real Madrid'in o andan itibaren galibiyet için arzusunu zirveye çıkardı ve Cristiano Ronaldo'da skoru 3-2'ye getirip son noktayı koydu. Sevinci ise görülmeye değerdi...


Bir tarafta golü atan Cristiano Ronaldo ve diğer tarafta hem yaptığı her hareketle, oyuncu değişikliği vs. Jose Mourinho'nun gol sevinci ise ancak empatiyle açıklanabilir. Diğer tarafta ise kaybeden takımın teknik direktörü Roberto Mancini var. Inter'in başına geçtiğinde şaşırmıştım, Manchester City'nin başına geçtiğinde ise artık şaşırmayı bile bıraktım. Tezim ise dünyanın en şanslı adamı olduğu yönünde. Manchester City, kendisiyle daha ne kadar devam eder bilmiyorum ama ayrıldıktan sonra ne yapar diyecek olursanız benim tahminim:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

About